Inocente
I marts 2003 bliver fem personer arresteret i Spanien, anklaget for at finansiere Al Qaeda. Inocente skildrer de 120 rædselsfulde timer i isolation, som en forretningsmand fra Valencia gennemgår, og hans kamp for retfærdighed og for at bevise sin uskyld over for en alvorlig anklage.