My Dad's on Death Row
John Battaglias forestående anholdelse for prøveløsladelsesbrud fører til en tragisk begivenhed under hans sidste besøg hos døtrene Faith og Liberty. En hjemsøgende dokumentar dykker ned i dette og en anden skræmmende forbrydelse med interviews, følelsesmæssige udvekslinger og adgang til texanske fængsler.