While You Live, Shine
Udforsk de gamle melodier i den vestlige verden med en dedikeret musikolog. Gennem en oplevelse med lyd og visuelle elementer rejser du ind i en glemt livsstil. En bevægende opfordring til at omfavne musik, menneskelighed og fællesskab på en ny måde.