Superstore
America Ferrera og Ben Feldman er stjernerne i denne hylende morsomme arbejdspladskomedie fra produceren af "The Office" om en unik familie af medarbejdere i et enormt supermarked. Fra de uskyldige nytilkomne og veteranerne, der har set det hele, til de uvidende sæsonarbejdere og bestyrere, der er der for livstid, klarer de på morsomste vis sammen hverdagens slid med gale tilbudsjægere, udsalg, der forårsager optøjer og træningsforløb, der er en lur værdig.
Da coronavirussen rammer, forsøger Amy og Jonah at få styr på kaosset i Cloud 9.
Da jobbet som bestyrer er ledigt, kaster Jonah sin hat i ringen til Dinas store misfornøjelse.
Da Cloud 9 låser skønhedsprodukter for sorte inde, må personalet anerkende den systemiske racisme.
Glenn rekrutterer Cheyenne og Bo til at hjælpe med at få Dina til at give afkald på styringen.
Da de ansatte bliver bekymrede for Jonah, hjælper Mateo, Glenn og Sandra ham med at komme videre.
Jonah havner i problemer med Sandra og Glenn, da Sandras søn, Tony, begynder at arbejde i Cloud 9.
Glen er forvirret over Zephras nye butiksregler og får hjælp til at finde ud af, hvad der foregår.
Da Carols advokat kommer for at afhøre de ansatte, forsøger Jonah at dulme Glenns nervøsitet.