Snowfall
Snowfall er et drama, der fortæller om starten af crack-kokain-epidemien i Los Angeles og dens radikale indvirkning på kulturen, som vi kender den.
Snowfall er et drama, der fortæller om starten af crack-kokain-epidemien i Los Angeles og dens radikale indvirkning på kulturen, som vi kender den. Historien følger adskillige figurer på voldsom kollisionskursus, herunder Franklin Saint, en ung mand på gaden, der er på jagt efter magt, Gustavo "El Oso"' Zapata, en mexicansk bryder, der er fanget i en magtkamp i en forbryderfamilie, Teddy McDonald, en CIA-medarbejder, der flygter fra en mørk fortid og i hemmelighed er med til at finansiere de nicaraguanske oprørsgrupper, og Lucia Villanueva, datter af en mexicansk forbryderchef. I Snowfall arbejder alle mod deres ultimative mål om penge, magt og indflydelse i Los Angeles.