Pristine Seas: The Power of Protection
Tag med National Geographics opdagelsesrejsende Enric Sala og hans hold af havbiologer, når de rejser fra koralrevene i Palau til isbjergene i det russiske Arktis i et kapløb om at redde havene. National Geographics Pristine Seas-projekt hjælper med at beskytte næsten to millioner kvadratkilometer hav og bevare nogle af de sidste vilde områder på jorden.