H is for Harry
Den elleveårige Harry starter i skole i London uden at kunne læse eller skrive – en udfordring dybt forankret i hans families historie. Over to år følger vi hans rørende rejse, hvor en engageret lærer hjælper ham med at overvinde analfabetisme, men også de samfundsmæssige spørgsmål om klasse, social mobilitet og håb, der præger hans verden.