Little Fires Everywhere
Baseret på Celeste Ngs bestseller fra 2017 følger "Little Fires Everywhere" de sammenvævede skæbner hos den perfekte familie Richardson og den gådefulde mor og datter, der vender op og ned på deres liv. Historien udforsker hemmeligheders vægt, betydningen af kunst og identitet, moderskabets tiltrækning og faren i at tro, at regler kan afværge katastrofen.