Magical Reef: The Island of the Four Kings
Dybt nede under Indonesiens øers solbeskinnede bølger ligger et hemmeligt koralrevsundervandsparadis. Fyldt med sære former, livlige farver og elegant skønhed indeholder disse rev nogle af de mest eksotiske og utrolige fiskearter og havlivsformer i verden. Rejs til dette vandholdige eventyrland og se den elegante og unikke skønhed, der gør Raja Ampat så mageløs.