Notorious
Den bemærkelsesværdige livs- og dødshistorie om Christopher "The Notorious B.I.G." Wallace, der på bare et par år steg fra gaderne i Brooklyn til at blive en af de mest indflydelsesrige hip hop-kunstnere nogensinde.
NOTORIOUS fortæller den bemærkelsesværdige tur mod højderne for Christopher "The Notorious B.I.G." Wallace, der på blot et par år rejser sig fra de hårde gader i Brooklyn til at blive en hip-hop-legende. Vi trækker hans mytiske image til side 11 år efter hans tragiske død, og NOTORIOUS afslører den voldsomme og alt for korte rejse foretaget af en talentfuld og ekstremt beslutsom ung mand, hvis uforglemmelige rap-lyrik om den indre bys gadeliv med rå sandheder og fængende rim bliver et symbol for en hel generations brutale virkelighed og dens drømme om at undslippe den og udrette noget større.