Raising Chelsea
En intim serie i tre afsnit, der følger de tidligere stjerner fra serien "Made in Chelsea", Jamie Laing og Sophie Habboo, mens de tager de kaotiske, skræmmende og morsomme realiteter ved at blive forældre i stiv arm. Graviditeten byder på både spænding og panik, indtil de endelig møder deres baby. Med familie og venner i nærheden altid griner og græder de sig gennem glæden og kaosset.
Forsøget på at blive gravid afslører Sophies drømme om et barn og Jamies frygt for at blive voksen.
Sophie balancerer mellem spænding og frygt, mens presset tvinger Jamie til endelig at blive voksen.
Sophie går i fødsel, og nu skal hun og Jamie opleve glæden og kaosset ved at blive forældre.