Akvamani
Den ivrige vandskiløber Fedtmule sætter sig for at lære sin søn den ædle sportsgren og ender ved et uheld i et mesterskabsløb. Han møder en ulykkelig blæksprutte og tager en afstikker på en rutsjebane på sin vej mod sejren.