Tanghi Argentini
En kontorassistent prøver at gøre kollegaernes kedelige liv lidt mere spændende. Han vil give dem noget virkeligt og dyrebart i julegave. Tanghi Argentini er et nutidigt eventyr, der varmer hjertet.