Mickey og sælen
Mickey tager ved et uheld en sæl med hjem efter at den sniger sig ned i hans picnickurv. Da Mickey tager et bad, bliver sælen opdaget og Mickey sender ham tilbage til parken. Senere opdager Mickey og Pluto at badeværelset er fyldt med sæler!