The Pity of War: Poets at the Front
Denne gribende dokumentar er lavet i anledning af 100-året for 1. Verdenskrigs afslutning og fokuserer på livet og værkerne af Siegfried Sassoon og Wilfred Owen, anerkendte digtere, der begge kæmpede ved fronten.