The Scandalous Four
Penelope tvinges til at gifte sig med Jonathan, men der er ingen tiltrækning mellem de to. Faktisk er Jonathan mere interesseret i at tilbringe tid med butleren end med sin kone. Penelope finder en måde at genforenes med sit livs kærlighed og formår at ansætte ham som gartner. To hemmelige affærer i én husstand fører snart til større skandaløse situationer.