Salem
Salem foregår i 1600-tallets ustabile Massachusetts, hvor den ser nærmere på, hvad der virkelig startede byens berygtede hekseprocesser, og afslører den mørke, overnaturlige sandhed, der gemmer sig bag facaden i denne berygtede periode af amerikansk historie.
Mary forlader Aldens beskyttende arme og er fast besluttet på at holde ondskaben på afstand.
Cotton får nogle altafgørende nyheder, mens Mary lærer om sin kvindelige styrke.
På tærsklen til Salems undergang er der kun ét spørgsmål tilbage: Hvem vil overleve?