PORTRAITS DE VOYAGE : LOUISIANE - La Boucherie
En ung cajun-kvinde fortæller om en gammel cajun-tradition under en fest ved bayouen: øl, typisk mad (rygradsgryderet, boudin, grattons) og sang.