Kæledyrenes Hemmelige Liv
Fra skaberne af de populære Grusomme Mig-flm kommer den animerede featureflm, der endelig giver dig svaret på spørgsmålet: Hvad laver dine kæledyr, når du ikke er hjemme? Når deres ejere tager hjemmefra, mødes kæledyr fra bygningen for at sludre, tilfredsstille deres søde tand og holde vilde fester. Men da en forkælet terrier og hans uregerlige nye “roommate” fra internatet bliver væk i New Yorks urbane jungle, må de acceptere hinandens forskelligheder for at overleve den episke rejse hjem.