Limitless with Chris Hemsworth
Chris er på en mission for at få et bedre og længere liv. Med hjælp fra topforskere påtager han sig seks episke udfordringer for at presse sindet og kroppen til det yderste.
Chris Hemsworth er på en episk mission for at opdage, hvordan man kan leve bedre i længere tid. Med hjælp fra nogle af verdens dygtigste eksperter, familie og venner tager han fat på en række enorme udfordringer for at presse sig selv til nye grænser og stoppe aldersbetingede sygdomme, før de rammer. I denne gribende serie af filmproducenten Darren Aronofsky udforsker Chris, hvordan vi alle kan frigøre vores potentiale til at forblive i bedre form, sundere og gladere gennem hele vores liv.
Chris lærer at tæmme sin stressreaktion, mens han forsøger sig med en skræmmende kranvandring.
Chris lærer, hvordan hans muskler kan hjælpe ham med at leve længere med en episk rebklatring.
Chris har altid arbejdet for at holde sin krop sund. Nu er det tid til at udfordre hans hjerne.