Pole to Pole with Will Smith
Inspireret af sin afdøde mentor tilbringer Will Smith 100 dage med at kaste sig ud i ekstreme udfordringer, hvor han rejser fra pol til pol sammen med forskere, opdagelsesrejsende og eksperter.
Inspireret af sin afdøde mentor til at udforske livets store spørgsmål kaster Will Smith sig ud i en række utrolige udfordringer gennem 100 dage: stå på ski til Sydpolen, fange en kæmpe anakonda, malke en giftig tarantel, bestige bjerge og dykke under isen på Nordpolen. Han rejser fra pol til pol i selskab med forskere, opdagelsesrejsende og lokale eksperter.