Inside Out Classic: Washington Capitals vs. New York Rangers
Inderst inde møder NHL! Direkte fra Hockeyøen i Rileys sind sendes den allerførste Inderst inde Classic. Gør dig klar til en følelsesladet dyst, når Glæde, Triste, Angst og resten af Rileys følelser danner hold med Washington Capitals og New York i en animeret kamp i realtid, der udspiller sig i Inderst indes tankeverden.