FCMission Europa
Med modstandere som Roma, Nottingham Forest og Celtic var der store forventninger til FCM under ledelse af deres nye cheftræner, Mike Tullberg. Serien genoplever højdepunkterne fra de dramatiske kampe og bringer dig tæt på spillerne i FCM.
FC Midtjylland fik en perfekt start på deres Europa League-rejse med to gode sejre.
I den tredje episode af FCMission Europa er der gensyn med opgørene mod AS Roma og Genk.
Gense højdepunkter og gyldne øjeblikke fra de to dramatiske opgør mod Nottingham Forest.