Miraculous World: Tokyo, Stellar Force
Kagami trækker Marinette med til Tokyo for at hjælpe Stellars med at bekæmpe en ny superskurk, men Marinette indser hurtigt, at hendes ven har en anden, uudtalt årsag til denne rejse til Japan.
Da Ladybug rejser til Tokyo, møder hun Miki og Kazuno, som er Kagamis gamle venner og en del af Stellars - et hold af japanske superhelte. De slår sig sammen for at forhindre en ny superskurk i at skabe ødelæggelse i byen. Gennem denne rejse, sammen med Kagami, opdager Marinette, at der er meget af hendes vens fortid, som hun endnu ikke kendte til.