"Der er to veje. Den ene er svær, og den anden er let". Rugbyspilleren Ian McKinley valgte den svære vej efter en alvorlig skade. Sammen med sin familie kæmper han sig tilbage til topniveau. En inspirerende fortælling om mod, vilje og fællesskab.