My Week with Maisy
Da den stramtandede pensionist fru Foster starter på kemoterapi, bliver hun sat sammen med Maisy, en nysgerrig hvirvelvind af et barn, der drømmer om at blive lesbisk. Som behandlingen skrider frem, giver deres uventede venskab heling og fornyet håb fra uventet kant.