The Last Man on Earth
The Last Man on Earth handler om livet og eventyret for en helt almindelig fyr, der bliver menneskehedens sidste håb, og om hvordan livet er, når der ikke er nogen til at fortælle dig, hvad du må, og hvad du ikke må.