Short Circuit
Hvis du kunne fortælle lige den historie, du ville, med holdet af talentfulde kunstnere på Walt Disney Animation Studio, hvad ville du så skabe? Velkommen til Short Circuit. Et eksperimenterende, innovativt program, hvor alle på studiet kan foreslå en idé og blive udvalgt til at lave sin egen kortfilm.
En eventyrlysten ung dreng opdager at vandpytter kan være portaler til en forunderlig verden.
En historie der kredser om hvad det betyder at skabe et hjem, og om livet mellem dets vægge.
Manden med leen vil gerne vinde sin arbejdskonkurrence, men lærer at livet handler om mere end det.
En nydannet regndråbe falder til jorden for første gang og får et opløftende eventyr.
En lysende kronhjort springer gennem universet og efterlader en galakse af stjerner i sit kølvand.
Et barn vil lege apport mied sit kæledyr. Men det har forvildet sig dybt ind i en truende skov.
For hver gang en ung mand besøger sin hjemby, bliver det uundgåelige tydeligere: forandring.
På en trist morgen lærer en pige, hvordan latteren kan lette humøret blandt sine medpassagerer.