Search
Nisan, en ulykkelig, syg, fortabt kvinde fanget i det travle byliv, opdager en skummel kult, da hun leder efter sin veninde, som forsvandt efter en healingsession, de deltog i sammen. På trods af sin tvivl kan Nisan ikke være blind for kultens løfter og følger en mystisk mand, Tufan, på et eventyr fuld af uvisheder.
Efter en healingsession går Nisan på jagt efter healingkulten og møder en mystisk mand, Tufan.
Efter Nisan består Tufans prøve, må hun få Fatos' velsignelse for at deltage i sessionen.
Før Nisan er ovre chokket ved Zeren, tvinges hun til at stå over for politiet, der gennemsøger øen.
Da de har mistet det, de elsker højest, tørner Nisan og Azra uundgåeligt sammen igen.