Herbie i højeste gear
Herbie er tilbage og parat til nye eventyr. Denne gang hjælper han Helen Hayes med at redde hendes victorianske hjem fra en grådig ejendomsmægler. Herbie tager styringen.
Herbie er tilbage i gear og parat til flere eventyr. Denne gang hjælper Herbie Helen Hayes, der har selskab af Ken Berry og Stefanie Powers. Hun vil redde sit elskede victorianske hjem fra en grådig ejendomsmægler, Alonzo Hawk (Keenan Wynn), Disneys elskede skurk. Det er op til Herbie at tage styringen. Spænd sikkerhedsbælterne! Indeholder afbildning af tobak.