Achter de wolken
Halvtreds år efter at deres ungdomsromance blev afbrudt, mødes Emma og Gerard igen. Hun giftede sig med hans bedste ven, men nu, efter et levet liv, genopstår kærligheden. Kan de genfinde en passion, der har slumret i et halvt århundrede? En rørende fortælling om en sidste kærlighed, følt med den førstes styrke.