Never Change!
I 2008 fik afgangsklassen på North Meadows High School afbrudt deres sidste år af en tornado. Nu er de midt i 30'erne og tvunget til at vende hjem for at gøre gymnasiet færdigt en gang for alle. Gamle flammer, nye chancer og et vaskeægte mareridt venter i denne kulsorte komedie.