Full-Court Miracle
Lamont Carrs liv inspirerede denne tværkulturelle historie om den tidligere basketstjerne, der overtales af et jødisk skolehold til at træne dem. Drengene studerer også den mirakuløse Chanukka-historie og finder ligheder mellem Lamont og Judah og tror, at han er en genfødt jødisk helt. Betydningen af udholdenhed, teamwork, drømme, tro og mirakler præsenteres på en indbydende måde.