Dokumentarer, Komedie
Filminstruktøren Ana, der er afhængig af kryptohandel, beslutter sig for at dokumentere sin besættelse. Hun dykker hovedkulds ind i den febrilske Bitcoin-verden og udforsker den slørede grænse mellem investering og spil, hvor formuer skabes og tabes på et øjeblik.