Ammo
Bjørn rekrutteres til at arbejde i den norske våbenindustri og betros håndteringen af en stor aftale med det franske militær. Kort før aftalen indgås, opdager Bjørn, at den teknologi, han nu er ansvarlig for, er ulovlig, og at han kun blev rekrutteret for at agere syndebuk. Da uskyldige liv går tabt, kan Bjørn kun rense sit navn ved at gå ind i en dødsensfarlig kamp mod magtfulde modstandere.
Ammo følger hovedpersonen Bjørn, da han bliver rekrutteret til at arbejde i den norske våbenindustri. Bjørn bliver hurtigt et nyt håb i virksomheden og betros håndteringen af en stor forretningsaftale med det franske militær. Kort før aftalen indgås, opdager Bjørn, at den teknologi, han nu er ansvarlig for, er ulovlig, og at han kun blev rekrutteret for at agere syndebuk i tilfælde af, at uregelmæssighederne blev opdaget af myndighederne. Da uskyldige liv går tabt som et direkte resultat af den teknologi, Bjørn er ved at sælge, kan Bjørn kun rense sit navn ved at gå ind i en dødsensfarlig kamp mod magtfulde modstandere. Og i denne kamp skal Bjørn beslutte, hvem han tør stole på.
Bjørn står uden arbejde efter en korruptionsskandale, men får så et fristende jobtilbud.
Da to nødhjælpsarbejdere bliver kidnappet i Mali, får Bjørn ekstra ansvar hos AGR.
Efter Bjørns forsøg på at stoppe salget af AMMO-dronen står han igen uden arbejde.