Bananas!*
Juan "Accidentes" Dominguez, en ihærdig advokat, tager kampen op mod giganten Dole Food på vegne af tolv nicaraguanske bananarbejdere, der hævder at være blevet sterile af et forbudt pesticid. Denne intense dokumentar følger den opsigtsvækkende retssag og rejser spørgsmålet: Kan retfærdighed sejre over utrolig magt?