Nutcrackers
Netop som Mike (Stiller) har landet sin karrieres største aftale, bliver han revet ud af sin ungkarletilværelse i storbyen til en gård ude på landet i Ohio for at hjælpe sine nevøer, der for nyligt er blevet forældreløse, med at finde et nyt hjem.