The Fade
Fire barberer i Ghana, Jamaica, USA og Storbritannien åbner et vindue ind til deres rutiner, drømme og vigtigheden af barbersalonen som en vital, kulturel institution i marginaliserede lokalsamfund. Det hele ses gennem en linse af broderskab, foretagsomhed og en unik slags maskulinitet.
Fire barberer i Ghana, Jamaica, USA og Storbritannien åbner dørene til deres liv og lokalsamfund i det 21. århundrede og skildrer en unik blanding af maskulinitet og broderskab, barberens kulturelle relevans som en institution i marginaliserede lokalsamfund og den idiosynkratiske natur og traditioner hos mænd i frisørbranchen.