André Brasilier - Les Racines du Rêve
Fra École des Beaux-Arts i Paris til Eremitagen i Skt. Petersborg fulgte André Brasilier sin egen unikke vej som "transfigurativ" maler. Filmen er lavet i anledning af hans 100-års fødselsdag og hylder hans 70-årige karriere og udforsker den harmoni, der definerer hans livslange søgen efter skønhed.