Beads on One String
I denne unikke roadmovie begiver 50 fremmede sig til hellige steder i Indien for at søge fælles grund i deres forskellige trosretninger. Inspireret af Meher Baba udforsker de mystik og spiritualitet, står over for udfordringer og nye opdagelser undervejs.