When Sharks Attack
Fra Amerikas kyst til alverdens eksotiske strande er antallet af rapporterede hajangreb steget i løbet af de seneste 50 år.
Fire hajangreb på mindre end to måneder ryster North Carolinas uforstyrrede kyster.
I december 2010 angriber hajer det engang så fredelige resort Sharm El Sheikh i Egypten.
I de sidste to årtier er Western Cape blevet rystet af 27 hajangreb, men hvorfor?