Mickeys juleeventyr
En juleklassiker får et sjovt Disney-strejf, mens den grådige Scrooge lærer at holde af højtiden.
Mickey, Anders og Fedtmule og alle deres venner spiller med i en juleklassiker. Ebenezer Scrooge er alt for gråd til at forstå, at jule handler om gavmildhed og generøsitet, men med nye venners vejledning lærer Scrooge at holde af højtiden. Indeholder afbildninger af tobak.