The Murder of Meredith
En omformulering af fortællingen om de forfærdelige begivenheder, der fandt sted torsdag aften, den 1. november 2007. Murder of Meredith er fortalt af de involverede i sagen og undersøger beviserne, egoerne og de fejl, der efterlod Merediths familie med flere spørgsmål end svar.