Crush
Da en ambitiøs, ung kunstner bliver tvunget til at blive en del af gymnasiets atletikhold, bruger hun det som en mulighed for at gå efter den pige, hun længe har været vild med. Men hun ender hurtigt med at falde for en uventet holdkammerat og opdager, hvordan ægte kærlighed føles.