A Short History of the Moors
I næsten 800 år herskede maurerne i Granada, og næsten lige så længe i et større område, der blev kendt som Det Mauriske Spanien eller Al Andalus. Vi udforsker maurernes rige arkitektoniske arv, de dynastier, der byggede et imperium, og hvad de efterlod sig.