Den franske affære
En kvinde rejser til Frankrig for at give moralsk opbakning til sin gravide søster, hvis franske ægtemand, en uforbederlig skørtejæger, er gået fra hende. Hun bliver dybt forelsket i en mand, der er gammel nok til at være hendes bedstefar.
Isabel, en ung amerikansk kvinde, tager til Paris for at hjælpe sin gravide søster, hvis franske ægtemand forlader hende til fordel for en anden kvinde. Mens den beskidte skilsmisseaffære med et unikt fransk-amerikansk præg står på, har Isabel en affære med ægtemandens onkel, som er en flot, ældre herre.