A Good Year
Russell Crowe har hovedrollen som en succesrige bankmand, hvis liv ændrer sig, da han arver en vingård og rejser til Frankrig, hvor han konfronteres af barndomsminder og en smuk kvinde.
En obligationshandler fra London arver et slot i Provence, som han straks ønsker at sælge. Efter et besøg på sin nye ejendom udsætter han dog sin tilbagevenden til bylivet, da han forelsker sig i en fortryllende fransk kvinde, bliver viklet ind i en tvist om ejerskab med en nyfundet kusine og afslører sin forpagters forsøg på at sælge en fabelagtig vin, som han har fremstillet i al hemmelighed på stedet.