Made in America
Da 18-årige Zora (Long), datter af en meget selvstændig, enlig mor og stolt afroamerikaner (Goldberg), erfarer via en blodprøve, at hun ikke er i familie med den for længst afdøde, velrespekterede sorte mand, hun troede var hendes far, gennemsøger hun en sædbanks registre efter sin biologiske far.
Whoopi Goldberg, Ted Danson, Nia Long og Will Smith spiller hovedrollerne i en komedie om at finde sig selv ved at finde sin familie – også selvom den familie ikke er, hvad man forventede. Da 18-årige Zora (Long), datter af en meget selvstændig, enlig mor og stolt afroamerikaner (Goldberg), via en blodprøve erfarer, at hun ikke er i familie med den for længst afdøde, velrespekterede sorte mand, hun troede var hendes far, gennemsøger hun en sædbanks registre efter sin biologiske far. Med hjælp fra sin bedste ven (Will Smith) finder hun donoren: En brugtbilsforhandler (Ted Danson), som er en velkendt narrø... og hvid. Han er måske ikke hendes drømmefar, men Zoras ustoppelige ønske om at lære sin far at kende – hvem eller hvad, han end måtte være – forvandler denne umage gruppe til en familie, der er Made in America.