Miraklet på Manhattan
Seksårige Susan tvivler på barndommens mest sejlivede mirakel, julemanden. Hendes mor har fortalt "hemmeligheden" om julemanden for lang tid siden, så Susan forventer ikke at få de gaver, der står øverste på hendes ønskeseddel. Men efter at have mødt en speciel julemand i et stormagasin, som er overbevist om, at han den rigtige julemand, får Susan en meget dyrebar gave, nemlig noget at tro på.