Sea of Shadows
En truende katastrofe i et af de mest spektakulære miljøer på Jorden udløser en redningsaktion, der ikke er som nogen anden. Da mexicanske narkokarteller og kinesiske bagmænd går sammen om at jage den sjældne totoabafisk i den Californiske Havbugt, truer deres dødbringende metoder med at ødelægge stort set alt områdets dyreliv, herunder den sky og mystiske hvalart golfmarsvinet.